aku yang dulu bukan lah yang sekarang ~ cehh ceh. post yang lepas tu biar ia jadi kenangan dan jadi pedoman pada diri aku. sekarang aku dah lebih matang dalam membuat keputusan.
kini aku sudah masok alaf kehidupan yang baharu. umur pun sudah 16 tahun,baru remaja yang meningkat matang. pelbagai corak kehidupan yang aku lalui,pelbagai rintangan yang perlu aku hadapi.
tapi,aku berlajar terus kehadapan, masa depan lebih penting dari masa lalu . perbaiki salah dan silap. dan cuba jadi yang baik untuk yang terbaik.
dulu dah rasa sakit,sakit sangat hati ni.. sekarang dah jumpa yang lebih baik tapi aku tak rasa dia yg paling baik. aku perlukan orang yang tinggi agamanya,tinggi budi bahasa dan akhlaknya. maka aku memilih untuk maju kedepan ,dan jauh lagi perjalanan untuk fikir tentang semua ini . aku perlu teruskan azam baru ku,supaya satu hari nanti Allah beri aku yang terbaik :')
No comments:
Post a Comment