sakit merindu tu Allah je tahu. diharapkan selepas beberapa bulan terhasil satu perubahan seperti mana dikatakan. bila aku rindu tak tahu nak luahkan pada siapa. tapi aku bagitahu Allah jagakan kau. aku rindu kau sangat aku pendam. aku tahan hati untuk contact kau . kau kuat jadi aku kene kuat jugak. dekat blog ni jugak aku habis masa luah isi hati aku . nanti satu hari kau baca lah blog ni :)
sepanjang tak contact ni aku rasa lain . lifeless . dah takda habes masa dengan henfon. rutin baru aku , berangan ,makan, tido ,tengok tv. sebelum jadi macam ni aku expect cuti aku bermakna,spent time dengan kau. but then ? haha tidak apa lah .
sepanjang tak contact ni aku rasa lain . lifeless . dah takda habes masa dengan henfon. rutin baru aku , berangan ,makan, tido ,tengok tv. sebelum jadi macam ni aku expect cuti aku bermakna,spent time dengan kau. but then ? haha tidak apa lah .
No comments:
Post a Comment