Tuesday, 25 November 2014

Pena Hati

Siapalah kita manusia yang kerdil ini nak menolak takdirNYA . kita tiada kekuatan selain berdoa. tak dapat nak melawan takdir melaikan dengan doa . Antara dua hati satu degupan yang sama. keputusan yang dipilih secara waras. seberapa lama tidak berhubung tapi dengan kuasa Allah tak kan pernah berubah hati . terpaksa menahan rasa ini , sakit merindukan dia tapi tak mampu nak luah. diam diam dan terus pendam . menanti beberapa episod hari untuk pertemuan kembali . sepanjang hari duduk memikirkan dia, air mata dah sebati . lagu sebagai ingatan .doa adalah kekuatan. janji disemat menjadi semangat .

sakit merindu tu Allah je tahu. diharapkan selepas beberapa bulan terhasil satu perubahan seperti mana dikatakan. bila aku rindu tak tahu nak luahkan pada siapa. tapi aku bagitahu Allah jagakan kau. aku rindu kau sangat aku pendam. aku tahan hati untuk contact kau . kau kuat jadi aku kene kuat jugak. dekat blog ni jugak aku habis masa luah isi hati aku . nanti satu hari kau baca lah blog ni :)
sepanjang tak contact ni aku rasa lain . lifeless . dah takda habes  masa dengan henfon. rutin baru aku , berangan ,makan, tido ,tengok tv. sebelum jadi macam ni aku expect cuti aku bermakna,spent time dengan kau. but then ? haha tidak apa lah . 

No comments:

Post a Comment